Известие

Collapse
No announcement yet.

Интервенция от GT1544 към ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    С ремап ще стане доста над 115 Радо ти е казал най-лесния вариант като изпълнение, това не значи, че с 2256 няма да е дооста по-добре
    В това с ремап-а съм убеден но се опитвам да установя кое е по-добре ! Директно ремап на 105кс. или смяна на турбината и след това ремап! Разликата дали ще е осезаема ?!? дали имате представа ?
    156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
    http://vbox7.com/play:50b703f7

    Comment


    • #17
      ремап, затапване на егра, изтърбушване на катализатора, махане на болта под педала за газта. достатъчно мощна става.
      JTD 105+

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
        ремап, затапване на егра, изтърбушване на катализатора, махане на болта под педала за газта. достатъчно мощна става.
        Мерси колега , но не това питах а и това с махането на болта под педала мисля , че не е много добра идея.
        156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
        http://vbox7.com/play:50b703f7

        Comment


        • #19
          аз карам без болт от години
          JTD 105+

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
            аз карам без болт от години
            аз мислих че се бъзикаш честно JTDто е не е с жило и тенекията на пода да издъниш все тая , има си потенцометър който следи колко газ даваш като удари 100% краи почват да се кривят разни работи
            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

            Comment


            • #21
              има стелка. пробвал съм с фиатекускана. като беше с болт трудно се достигаше 100%. тряяше да скоча на педала. реших да го навия но направо го махнах. резултата е че се реже по лесно в високите обороти на големи предавки. можеби от 2 години съм без болт и не смятам да го слагам. ако си достгаше 100% с болта от раз нямаше да го барам.
              JTD 105+

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Kelesh Покажи съобщение
                В това с ремап-а съм убеден но се опитвам да установя кое е по-добре ! Директно ремап на 105кс. или смяна на турбината и след това ремап! Разликата дали ще е осезаема ?!? дали имате представа ?
                Разликата ще бъде много добра
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Разликата ще бъде много добра
                  156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
                  http://vbox7.com/play:50b703f7

                  Comment

                  Working...
                  X